Клас шаблонів ( template ) сам по собі не сильно змінився в порівнянні з phpBB2 . Тому , якщо ви вже знайомі з API , ви можете сміливо пропустити даний матеріал . Однак слід зауважити , що завдяки поліпшенню синтаксису мови , такого як впровадження умовних операторів , автоматичного визначення мовних строкових змінних і т.д. , з'явилася можливість уникнути надлишкового оголошення даних і перенесення частини логіки у файли шаблонів.
Змінні
Примітка: Для передачі даних в шаблони використовуються змінні шаблону. За угодою імена змінних завжди у верхньому регістрі. Змінні, що використовуються для передачі даних в шаблони , полягають у фігурні дужки. Інші змінні , наприклад в умовах , використовуються в шаблонах безпосередньо .
змінні (переміні) стилю
Змінні , пов'язані зі стилем , мають префікс " T_ " . Вони оголошуються , як правило , в основному коді phpBB3 .
Є ряд змінних , встановлених у includes / functions.php , які є загальними для всіх шаблонів і можуть бути вельми корисні для авторських змін стилю.
T_THEME_PATH ----------------- Шлях до папки файлів теми поточного стилю (css файлів). --------------------- /Styles/prosilver/theme
T_TEMPLATE_PATH ------------- Шлях до папки файлів шаблонів поточного стилю. ------------------------------ /Styles/prosilver/template
T_IMAGESET_PATH ------------- Шлях до папки файлів набору зображень поточного стилю (іконка). ------------ /Styles/prosilver/imageset
T_IMAGESET_LANG_PATH ------- Шлях до папки зображень, залежних від мови, поточного стилю (кнопки ). --- /Styles/prosilver/imageset/en
T_IMAGES_PATH ------------------ Шлях до папки зображень. ------------------------------------------------------------ /Images/
T_SMILIES_PATH ----------------- Шлях до папки смайлів. --------------------------------------------------------------- /Images/smilies/
T_AVATAR_PATH ------------------ Шлях до папки аватар. --------------------------------------------------------------- /Images/avatars/upload/
МОВНІ ЗМІННІ
Мовні змінні визначаються автоматично.
Ви можете використовувати їх в шаблонах, випереджаючи їх ім'я префіксом "L_": {L_EXAMPLE_LANG_VAR}
Мовні змінні мають вигляд "L_LANGUAGE_KEY", де "LANGUAGE_KEY" є ключем існуючої записи в мовному файлі. Ці змінні призначаються автоматично.
Аналогічно мовні змінні для використання в JavaScript: "LA_LANGUAGE_KEY".
У той час як мовні змінні і змінні шаблонів встановлені за замовчуванням і визначається автоматично, вам необхідно вручну визначити змінні інших типів для використання в шаблонах.
Для цього використовується метод assign_var.
Призначення одиничної змінної:
Код: Виділити все
$template->assign_var('FOO', $foo);
Код: Виділити все
$template->assign_vars(array(
'FOO' => $foo,
'BAR' => $bar,
'BAZ' => $baz
));
Блоки використовуються для оголошення деякого числа однотипних об'єктів, наприклад тим і постів ("циклічний висновок").
Код: Виділити все
while ($row = $db->sql_fetchrow($result))
{
$template->assign_block_vars('loopname', array(
'FOO' => $row['foo'],
'BAR' => $row['bar']
));
}
Код: Виділити все
while ($topic = $db->sql_fetchrow($result))
{
$template->assign_block_vars('topic', array(
'TOPIC_ID' => $topic['topic_id']
));
while ($post = $db->sql_fetchrow($result))
{
$template->assign_block_vars('topic.post', array(
'POST_ID' => $post['post_id']
));
}
}
Тепер файли шаблонів мають розширення ". Html" замість ". Tpl", що було зроблено просто для використання підсвічування синтаксису в редакторах.
Елементи синтаксису
ЗМІННІ.
Основний синтаксис для простих (не блокових) змінних залишився таким же, як і в phpBB2, тобто змінні приймають вигляд {X_YYYYY} з даними, переданими з джерела (PHP-файлу). Зазначимо, що на відміну від phpBB2 більшість строкових мовних змінних не передаються з джерела в шаблон. Коли мовна мінлива знайдена {L_YYYYYY} phpBB3 насамперед дивиться, чи є подібна мінлива {'YYYYYY' => 'щось там ...',} в мовних файлах. Якщо це так, він її використовує. Це значно зменшує необхідність присвоєння безлічі нових мовних змінних при написанні модів.
БЛОКИ.
Базовий рівень циклу залишився колишнім і має форму:
Код: Виділити все
<!-- BEGIN loopname -->
markup, {loopname.X_YYYYY}, etc.
<!-- END loopname -->
Код: Виділити все
<!-- BEGIN loopname(2) -->
markup
<!-- END loopname -->
loopname (2,4): Старт з третього значення, кінець на четвертому.
loopname (-4): Старт з четвертого з кінця значення.
loopname (2, -4): Старт з третього значення, кінець на четвертому з кінця.
Пам'ятайте, що метод обчислення (індексації) може змінитися Підморгує
Наступне доповнення це BEGINELSE:
Код: Виділити все
<!-- BEGIN loop -->
markup
<!-- BEGINELSE -->
markup
<!-- END loop -->
Ви також можете перевірити чи має ваш цикл значення (не порожній чи він), подібно використанню sizeof () в PHP:
Код: Виділити все
<!-- IF .loopname -->
<!-- BEGIN loopname -->
markup, {loopname.X_YYYYY}, etc.
<!-- END loopname -->
<!-- ENDIF -->
ВКЛЮЧЕННЯ ФАЙЛИ ШАБЛОНІВ.
Можливість призначати змінної окремий шаблон, що існувала в phpBB2, наприклад, для виведення меню, що випадає jumpbox, більше не використовується в phpBB3. Замість цього (можливо краще, можливо ні, але безумовно більш гнучко) використовується включення INCLUDE в простій формі:
Код: Виділити все
<!-- INCLUDE filename -->
PHP.
Вельми спірне рішення - можливість включення PHP-коду в шаблони. Це досягається шляхом використання наступних тегів:
Код: Виділити все
<!-- PHP -->
echo "hello!";
<!-- ENDPHP -->
Код: Виділити все
<!-- INCLUDEPHP somefile.php -->
Примітка: найбільш правильно з боку розробників стилів не використовувати включення коду PHP. Ця можливість була передбачена для розміщення банерів (коду банерів) кінцевими користувачами без необхідності модифікування безлічі файлів, як у phpBB2. Типово використання PHP в шаблонах заборонено і адміністраторові необхідно спеціально активувати цю можливість.
УМОВНІ / КЕРУЮЧІ СТРУКТУРИ.
Найбільш істотним доповненням до phpBB3 є умови або керуючі конструкції, типу: "Якщо виконується щось, то зробити наступне". Система вельми нагадує Smarty. Спочатку вона може трохи збентежити користувачів, але володіє величезним потенціалом і великою гнучкістю. У найбільш простому вигляді вона являє собою таку форму:
Код: Виділити все
<!-- IF expr -->
markup
<!-- ENDIF -->
Код: Виділити все
<!-- IF loop.S_ROW_COUNT is even -->
markup
<!-- ENDIF -->
квадратних дужках
Код: Виділити все
<!-- IF expr1 -->
markup
<!-- ELSEIF expr2 -->
markup
.
.
.
<!-- ELSEIF exprN -->
markup
<!-- ELSE -->
markup
<!-- ENDIF -->
Так що ви можете робити з усіма цими доповненнями? Візьмемо, наприклад, забарвлення рядків на сторінці перегляду форуму. У phpBB2 кольору рядки були попередньо оголошені у файлі-джерелі (PHP) як row color1, row color2 або row class1, row class2. У phpBB3 ця операція переїхала в шаблон, і може виглядати трохи складніше на перший погляд, але не дуже складно:
Код: Виділити все
<table>
<!-- IF loop.S_ROW_COUNT is even -->
<tr class="row1">
<!-- ELSE -->
<tr class="row2">
<!-- ENDIF -->
<td>HELLO!</td>
</tr>
</table>
Код: Виділити все
<table>
<!-- IF loop.S_ROW_COUNT > 10 -->
<tr bgcolor="#FF0000">
<!-- ELSEIF loop.S_ROW_COUNT > 5 -->
<tr bgcolor="#00FF00">
<!-- ELSEIF loop.S_ROW_COUNT > 2 -->
<tr bgcolor="#0000FF">
<!-- ELSE -->
<tr bgcolor="#FF00FF">
<!-- ENDIF -->
<td>hello!</td>
</tr>
</table>
Що ще можна зробити? Наприклад, за допомогою умови перевірити авторизацію користувача.
Код: Виділити все
<!-- IF S_USER_LOGGED_IN -->
markup
<!-- ENDIF -->
ЗМІННІ КОРИСТУВАЧА.
Ви також можете легко визначити змінні (логічні або типу int) усередині шаблону. Це може бути корисним, наприклад, якщо ви хочете організувати послідовний множинний висновок вмісту:
Код: Виділити все
<!-- IF expr1 -->
<!-- DEFINE $COLSPAN = 3 -->
<!-- ELSEIF expr2 -->
<!-- DEFINE $COLSPAN = 4 -->
<!-- ELSE -->
<!-- DEFINE $COLSPAN = 1 -->
<!-- ENDIF -->
...
<tr><td colspan="{$COLSPAN}">...</td></tr>
<tr><rd colspan="{$COLSPAN}">...</td></tr>
- Повинен бути рівно один пробіл до і після знаку порівняння "=".
- При визначенні рядка, ви повинні використовувати одинарні лапки.
Іншими словами:
<!-- DEFINE $COLSPAN = 3 --> //Правильно
<!-- DEFINE $COLSPAN=3 --> //Неправильно
<!-- DEFINE $COLSPAN = 3 --> //Неправильно
<!-- DEFINE $CLASS = 'class1' --> //Правильно
<!-- DEFINE $CLASS = "class1" --> //Неправильно
Змінні користувача можуть бути очищені:
<!-- UNDEFINE $COLSPAN -->
За угодою для змінних шаблонів використовуються, крім зазначених вище, такі позначення:
- Змінні, що містять URL-адреси з префіксом "U_".
- Змінні для використання в керуючих структурах або інших формах - префікс "S_".
- При відображенні змінних префікс на екран не виводиться.